Reebok, jedna z najbardziej rozpoznawanych marek sportowych na świecie przedstawiła swój nowy znak firmowy – Reebok Delta. Zmiana wizerunku zbiegła się w czasie ze szczególnym naciskiem marki na fitness.

ss14_reebok_cycling_womens ss14_reebok_crossfit_wmns_3_lindsey_valenzuela ss14_reebok_crossfit_wmns_2__lindsey_valenzuela ss14_reebok_crossfit_wmns_1_lindsey_valenzuela ss14_reebok_aerobics

Nowe logo Reebok Delta przedstawia pozytywną transformację jaką fitness może wnieść w nasze życie. Od tysiącleci znak delty symbolizuje zmianę i transformację. Reebok Delta ma trzy wyraźne części, z których każda reprezentuje zmianę – fizyczną, mentalną i społeczną – jaka zachodzi gdy człowiek postanawia przekroczyć stawiane sobie dotychczas granice i zaczyna prowadzić aktywne i pełne nowych wyzwań życie.

„Nowy znak reprezentuje cel naszej marki i będzie odznaką dla osób, których życie jest pełniejsze, dzięki fitnessowi. Uważamy, że korzyści płynące z aktywnego stylu życia wykraczają poza korzyści fizyczne, mając wpływ na całą naszą osobę i nasze relacje z innymi” powiedział Matt O’Toole, Reebok Chief Marketing Officer. „To nasz symbol zmiany – zaproszenie do aktywności i uwolnienia Twojego prawdziwego potencjału. To nie tylko logo, to symbol… sposób na życie.”

Reebok wierzy, że w fitnessie nie ma drogi na skróty i że na wymarzony styl życia trzeba zapracować. Reebok czyni ukłon w stronę osób, które podejmują się trudnych zadań, rzeczy, których najłatwiej jest unikać oraz osób które nie obawiają się nowych doświadczeń i wyzwań w poszukiwaniu większej satysfakcji. Ta walka z samozadowoleniem i przeciętnością jest podstawą podejścia firmy Reebok do fitnessu.

„Wiemy dokładnie jakie znaczenie może mieć zmiana stylu życia nie tylko dla danej osoby, ale także dla jej otoczenia, dla całej społeczności”, powiedział O’Toole. „Sami tego doświadczyliśmy w naszych biurach na całym świecie. Nasza ambicja doprowadziła do istotnych zmian w kulturze korporacyjnej w siedzibie głównej Reebok tu w Canton, Massachusetts i jestem ogromnie dumny z tego, jak wpłynęło to na osoby pracujące w firmie. Jesteśmy bardziej wytrzymali, wytrwali, produktywni… razem tworzymy lepszą markę. Wiemy, że ta zmiana jest możliwa wszędzie, przy odpowiedniej postawie i podejściu do życia. Właśnie to jest dewizą nowego znaku Reebok”

Nowy znak marki pojawi się po raz pierwszy w tym miesiącu na butach i odzieży we wszystkich kolekcjach Reebok: trening, bieganie, joga, taniec i aerobik.